Modern autók tetőkárpitja legtöbbször egy 3 mm-es szivacsra ragasztott szövetanyag, amit a szivacsos oldalával ragasztanak a tetőtálcára. A laminált szivacsos szövet a levegő páratartalmát magába szívja és idővel a szivacs szerkezete megváltozik, elporlad, amitől a szövet megereszkedik és belóg az utastérbe. A kárpit leválása nem esztétikus, zavaróan hat és esetenként - pl. ha a visszapillantó látómezejébe lóg a szövet - veszélyforrás is lehet. Ilyen esetben a megereszkedett kárpit házilagos ragasztása pl. Pálmatex-szel vagy egyéb barkácsboltban kapható ragasztóval igénytelen autóbelsőt eredményez, ami legtöbbször csak tüneti kezeléssel ér fel, hiszen a szivacs további öregedésével a tetőt borító textil más helyeken is el fog válni, a nem odavaló ragasztó meg foltossá teszi a szövetet. A legtöbb esetben csak a komplett tetőkárpitozás, azaz a tetőkárpit cseréje jelent korrekt és hosszútávú megoldást.
Ha rálóg a tetőszövet a fejére vagy szakadt, foltos, elhasználódott a tetőkárpit, hívjon bizalommal, kérjen tanácsot bármely autómárka esetén:
hívjon
06-30/976-98-57, 06-70/273-83-49
vagy